Otázky a odpovědi
1. Chtěla bych využít služeb pečovatelky a nevím, co mám pro to udělat?
Máte 2 možnosti. Pokud ovládáte práci s počítačem, můžete si stáhnout dokument "Žádost o poskytování pečovatelské služby", kterou vyplníte a zašlete na náš e-mail nebo podepíšete a doručíte osobně, prostřednictvím rodinného příslušníka nebo známého do našeho centra.
Druhou možností je, že se nám ozvete na telefonní číslo a necháte to na nás.
2. Žádost jsem již podala a co bude dál?
Po doručení Vaši žádosti Vás bude kontaktovat naše sociální pracovnice, která si u Vás doma nebo v našem centru sjedná schůzku a provede dotazníkové šetření. To znamená, že zjistí zda patříte do požadované kategorie, zda máte případně nárok na příspěvek na péči a projedná Vaši představu o rozsahu poskytované služby.
3. Žádost mám schválenou, od kdy se o mě pečovatelka bude starat?
Pokud máte schválenou žádost, pak v co nejkratší době připravíme "Smlouvu o poskytování pečovatelské služby" a po jejím podepsání z Vaší strany může být sociální péče poskytována od následujícího dne.
4. Co vše mohu po pečovatelce žádat?
Celkový přehled všech úkonů vychází z platné vyhl. č. 505/2006 Sb. a naleznete ho rovněž na našich stránkách v sekci Pečovatelská služba - Ceník služeb. Sociální pracovnice sestaví Váš vlastní Individuální plán péče (IPP), který konkrétní nasmlouvané úkony bude obsahovat. V případě potřeby je možno tyto úkony dle potřeby klienta rozšířit.
5. Jak probíhá vyúčtování služby?
V tištěné podobě obdržíte vyúčtování poskytnuté péče, kterou pečovatelka při každé návštěvě zaznamenala. Platby probíhají vždy bezhotovostně na bankovní účet centra Lepší péče z.s.
6. Co mám udělat když pečovatelskou službu už nebudu potřebovat?
Pokud usoudíte, že službu již nepotřebujete nebo prostě nechcete, pak ji na základě uzavřené smlouvy a výpovědních podmínek jednoduše vypovíte.
Máte jiný dotaz na který jste zde nenašli odpověď ?
Prosíme neváhejte a kontaktujte nás. Rádi Vám co nejdříve odpovíme :-)